Mezzosopran. Z wyróżnieniem ukończyła Akademię Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie śpiewu prof. Jerzego Artysza (2004). W trakcie studiów rozpoczęła działalność koncertową, biorąc udział w wykonaniach dzieł oratoryjnych Bacha, Haendla, Vivaldiego, Pergolesiego, Mozarta, Rossiniego, Moniuszki, Szymanowskiego i Mahlera. W repertuarze operowym zadebiutowała na Scenie Kameralnej Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie partią Filipiewny w studenckiej realizacji Eugeniusza Oniegina Czajkowskiego.
W latach 2004-2017 była solistką Warszawskiej Opery Kameralnej, gdzie wykonywała partie w operach Claudia Monteverdiego, W.A. Mozarta, Giusppe Verdiego, Leoša Janáčka oraz Bernadetty Matuszczak (Jona w Prometeuszu). W 2015 roku brała udział w prapremierze opery Leszka Możdżera Immanuel Kant jako Pani Kant.
Występowała u boku znakomitych artystów, takich jak: Michael Chance i Emma Kirkby. Współpracowała z orkiestrami Opery i Filharmonii Podlaskiej, Filharmonii Koszalińskiej, Świętokrzyskiej, Dolnośląskiej, Orkiestrą Kameralną Polskiego Radia Amadeusz, Polską Orkiestrą Radiową, orkiestrą Sinfonia Varsovia, Concerto Avenna, Concerto Polacco, Sinfonia Viva, z zespołami Pirma Vista i I Solisti di Varsavia, Koncertową Orkiestrą Wojska Polskiego oraz Filharmonią im. R. Traugutta.
Wielokrotnie brała udział w nagraniach dzieł Stanisława Moryty, wykonując m.in. Rapsod na mezzosopran i orkiestrę (2001) i msze (2007). Jej solowa płyta zawierająca cztery cykle pieśni Moryty w jej wykonaniu otrzymała nominację do Fryderyka (2008). Od 2017 roku jest solistką Polskiej Opery Królewskiej.